We maken een frisse start in 2022, met verse prioriteiten en een heldere kijk op de wereld. We leren te leven van binnen naar buiten. We kiezen rustige, natuurgetrouwe kleuren en een rustieke vormgeving. Op het eerste oog lijkt deze stijl veilig, sober en alledaags. Maar kijkt u beter, dan begrijpt u waar het echt over gaat. Want juist die eenvoud zorgt voor breekbaarheid, en dat straalt onmiskenbare zelfverzekerdheid en kracht uit. Als een kijk in de ziel, zonder opsmuk. De 2022 trend Global Essence brengt ons letterlijk ‘Back to the Roots’.
Oorsprong speelt een enorme rol in de Global Essence stijl. De essentie, individualiteit en echtheid, daar gaat het om. Dat zien we terug in materiaalkeuze en kleurgebruik, maar ook in de bijna klassieke vormgeving. We zijn dol op handgemaakte items zoals manden van zeegras en Europees keramiek. Er is ook aandacht voor duurzaamheid en recycling. Dit zijn de drie pijlers van de Global Essence trend:
Vanuit de pijlers van de trend gingen we aan de slag. Het designteam sloeg driftig aan het tekenen en creëren, en stuurde onze inkopers op pad met het Global Essence trendboek. Nu, heel veel maanden later, staan deze producten in onze showroom en webshop te schitteren. Klaar voor u, als retailer, om ontdekt te worden.
De nieuwe online catalogi voor de collectie van 2022 zijn klaar. Wilt u de link voor de online catalogus indoor en/of outdoor ontvangen? Vraag deze dan aan bij uw accountmanager. Bent u nog geen klant? Vul dan het formulier in.
Kleed uw winkel aan in Global Essence stijl. Vraag uw accountmanager naar de op-maat mogelijkheden op gebied van winkelpresentatiemateriaal en signing. Bent u op zoek naar content die uw marketingactiviteiten online kan ondersteunen? Elke van de marketingafdeling helpt u graag. Mail haar op elker@tersteege.nl
De producten die perfect in de Global Essence trend passen hebben we voor uw gemak gebundeld in een speciale webshopcategorie.