Gepubliceerd op: 18 juni 2017
Consumenten verlangen naar verrassingen, positiviteit en producten met een ‘feel good’ boodschap. Ze zijn meer en meer gevoelig voor de oorsprong van een product, de productie wijze en de missie van het merk. Saai zijn is de grootste fout een retailer kan maken. Wees uitdagend! Wees inspirerend! Dit wordt benadrukt in de volgende vier inspirerende EFSA thema’s voor autumn/winter 2017-2018.
Dit lichte, charmante thema zit vol natuurlijke materialen zoals gebleekt hout en potten van keramiek. De tuin speelt een belangrijke rol, zowel binnen als buitenshuis.
Een vintage, maar ook industriële atmosfeer, dit thema spreekt de stedelijke consument aan. De meubels zijn groots, de kleuren zijn helder met een vleugje baksteen en staal, ook vetplanten domineren het huis.
Dit modern-klassieke thema heeft een warme, vrouwelijke sfeer. Met kleuren die focussen op grijs, roze oranje en beige tinten. De bloemen zijn helder, bijna kitsch. Dit thema brengt je in een luchtige feeststemming.
Mysterieus, krachtig, barok, eigenzinnig; dit thema heeft een rauw, wild maar met een zachte geest vol van natuurlijke materialen, luxueuze textiel en warme kleuren met een vleugje goud.