Gepubliceerd op: 22 augustus 2016
Om klaar te zijn voor de toekomst verleggen we onze focus van het product naar de mensen waaraan we het product verkopen. Het is in deze digitale wereld nog belangrijker relevant te zijn voor de consument. Deze vier EFSA thema’s voor spring/summer 2017 zullen u helpen de consumentenbehoeften te begrijpen.
In action is een sterk en robuust thema dat de grens tussen de beide geslachten vervaagd. Het staat bol van hernieuwde vormen en onbreekbare materialen. Schoon, sober en goed geordend spreekt de urban early adopter aan.
Home made paradise is een positief en creatief thema met veel decoraties van papier, levendige kleuren en spontane borduursels. Met een gevoel een vrijheid en een verbondenheid met de natuur is dit een droom voor de relaxte neo-bohemian.
Dream lab is een poëtisch en experimenteel thema. Minimalistisch, delicaat en met zorg samengesteld. De zachte kleuren, de combinatie van kunst en wetenschap en innovatie past bij de futuristische visie van de romanticus.
All terrain heeft een survival houding: het is energiek, sterk en krachtig. Het is design georiënteerd, zonder de focus te verliezen op de wereld om ons heen. Buitenmensen, wandelaars en fietsers zullen zich sterk verbonden voelen met dit natuurlijke thema.