EFSA trends autumn/winter 2017/2018

Gepubliceerd op: 30 januari 2017

Consumenten verlangen naar verrassingen, positiviteit en producten met een ‘feel good’ boodschap. Ze zijn meer en meer gevoelig voor de oorsprong van een product, de productie wijze en de missie...

Lees verder

Tuintrend de geëmancipeerde tuin

Gepubliceerd op: 03 januari 2017

De geëmancipeerde tuin, één van de drie tuintrends voor...

Lees verder

De botanische woontrend

Gepubliceerd op: 24 oktober 2016

Wie de woontrends volgt zal het niet ontgaan zijn, planten...

Lees verder

EFSA trends spring/summer 2017

Gepubliceerd op: 22 augustus 2016

Om klaar te zijn voor de toekomst verleggen we onze focus van het product naar de mensen waaraan we het product verkopen. Het is in deze digitale wereld nog belangrijker relevant te zijn voor de...

Lees verder

EFSA trends autumn/winter 2016/2017

Gepubliceerd op: 11 januari 2016

De wereld lijkt een paradox: het is snel en langzaam,...

Lees verder

EFSA trends spring/summer 2016

Gepubliceerd op: 15 september 2015

De wereld digitaliseert in een snel tempo en dit heeft...

Lees verder

EFSA trends autumn/winter 2015/2016

Gepubliceerd op: 23 juni 2015

De wereld verandert snel en de mens verandert mee. Intuitie, toeval en spontaniteit worden steeds belangrijker. Tegelijkertijd hebben we verlangen we naar de ‘good old days’. Deze vijf trends,...

Lees verder

Tuintrends Unexpected Wild

Gepubliceerd op: 03 maart 2015

De natuur mag zijn gang gaan in de tuin die past bij...

Lees verder

EFSA trends spring/summer 2015

Gepubliceerd op: 06 maart 2015

Consumenten zijn op zoek naar een nieuwe horizon en nieuwe...

Lees verder