We gaan met plezier naar binnen, lekker veilig en gezellig. Tegelijkertijd willen we geen afscheid nemen van buiten, dus ook binnen het buitengevoel volop aanwezig. We kleden ons thuis aandachtig aan in onze eigen unieke stijl. Dit najaar zien we daarom drie totaal verschillende consumentenrichtingen ontstaan. Leest u mee?
Vijf dagen per week werken vanachter een computer. De digitale wereld van ‘werk’ is een steeds groter contrast op de echte wereld waar je wandelt tussen bomen onder blauwe lucht. Die dynamiek tussen de samenleving en de natuur zorgt voor een bijzondere behoefte in stijl. We zien de natuur graag terug in het interieur. We halen buiten naar binnen en het liefste in combinatie met een flinke portie persoonlijkheid. Dit hebben we vertaald in de Factory Oasis trend, waar stoere materialen zoals metaal en keramiek met de natuur samensmelten.
We willen het beste voor de aarde maar zelf ook genieten van comfort en stijl. Verlangend naar rust en eenvoud beseffen we hoe belangrijk een eigen plek is. Alleen thuis kun je werkelijk jezelf zijn en tot rust komen. Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens. Liefdevol steken we onze aandacht in het mooi en prettig maken van ons interieur. Het resultaat is een fris sympathiek palet van aardetinten waar genoeg plaats is voor ambacht en handwerk. Matte potterie en natuurlijke structuren zetten de trend.
It’s a wonderful world! Door alles wat er gebeurt op het gebied van klimaat en pandemie beseffen we dat gezondheid en veiligheid niet vanzelfsprekend zijn. We zijn dankbaar voor wat we hebben en dat vieren we met stijl. Dat klinkt tegenstrijdig, en dat is het ook. Contrasterende kleuren en materialen, mismatched combi’s, gouden elementen, roze en groen toveren het interieur om in een tropisch sprookje. Deze trend is een royale fusie van waanzin en romantiek.